torsdag 23 januari 2014

Carriealong

Jag är på jakt efter en ny plånbok, min från Guess har jag haft i lite mer än två år så det börjar bli dags att byta ut den. Så fick jag ett mail angående en sida som heter Carriealong, som jag inte hört talas om tidigare. Så jag tänkte varför inte gå in och kolla deras utbud.


Den här från Hansson gillade jag, den finns bland annat i svart, rött och grönt också. Kostade inte mycket heller 329 kr var inte alls farligt.


Även denna från Tiger of Sweden tycker jag ser fin ut. Den var lite dyrare och ligger på 899 kr. 

Det var de två jag fastnade mest för på hemsidan, de har väldigt mycket fina väskor och lite accessoarer också. Men usch vad svårt det här med att skaffa ny plånbok ska vara. Den ska ju vara snygg passa ihop med min väska ha plats för allt och så vidare. Men dessa två gillade jag så jag får ta mig en liten funderare och se om det blir någon av dom.
Vad säger ni, vilken av dessa tyckte ni var snyggast?

Detta inlägget är sponsrat av Carriealong.
Carriealong har däremot inte bestämt vad som ska stå i inlägget. Det är mina personliga åsikter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!