lördag 25 januari 2014

Apolosophy

Idag var jag in en snabb sväng på Apotek Hjärtat i Borås, de hade precis tagit in Apolosophy i sitt sortiment och hade därför 25 % rabatt på alla produkter från märket. Det fanns en hel del fint jag gärna hade köpt och provat, flera fina single ögonskuggor, rouge och solpuder för att nämna en del. Jag har hört mycket bra om deras rouge borste så den fick följa med hem.
Den är snedställd, tät och har bra stuns, otroligt mjuk är den också. 

Mitt första intryck av den är mycket bra och jag tror att vi kommer komma bra överens. Ordinarie pris på den är 89 kr, vilket är ett riktigt bra pris. Med rabatten de har just nu betalade jag endast 66 kr för den så passa på om ni har vägarna förbi.



I bought this little blush brush today. It's from Apolosophy, a swedish drugstore brand. Feels very soft and has great density. I think we will get along just fine.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!