onsdag 29 januari 2014

OPI Hey Baby

Hey Baby från OPI är ett av lacken ur samarbetet med Gwen Stefani. Det är ett rosa krämlack med en otrolig glans. Nyansen känns pigg och verkligen rätt nu när vi går mot ljusare tider. Jag är ju svag för rosa nagellack så jag gillar detta massor. Formulan var dock något tjock och nästan lite klibbig, två lager räckte för att få full täckning. Torkade ganska snabbt med snabbtorkande överlack.
Jag använde OPI Nail Envy som underlack och CND Weekly top coat som överlack.

Vad tycker ni? Visst är det fint?


Hey Baby from OPI's Gwen Stefani collection is a pink cream polish. Really like this color. The formulation was a bit thick almost sticky like though.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!