fredag 24 januari 2014

The Body Shop Blueberry

Igår presenterades en ny serie hos The Body Shop, blåbär. Tidigare har man periodvis kunnat köpa dusch gelén och body buttret, men nu har de utökat serien med en body lotion (155 kr), en body scrub  (195 kr), en lip butter (80 kr) samt en duschsvamp som är hur söt som helst (50 kr). Jag trodde inte jag skulle gilla doften på dehär blåbärs produkterna men oj vad gott de doftar. Fräscht och bärigt, inte alls sötsliskigt som det lätt blir med bärdofter. Scruben ser precis ut som sylt och doftar helt fantastiskt. Jag har inte hunnit prova produkterna än men återkommer med omdömen så fort jag har mer kött på benen. Är det något ni är lite extra nyfikna på och vill läsa om först?


Visste ni förresten är det är olja från hela 500 blåbär i varje body butter?

New scent from the body shop, blueberry, which smells amazing. I will return when I've tried out the products a bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!