tisdag 28 januari 2014

Apricot Scrub

Här har vi en riktigt bra ansikte-skrubb i budgetklassen. Det är Apricot scrub från Yves Rocher, doftar gott, har bra med skrubbkorn och den känns inte för slitsam mot huden. Den innehåller malda aprikoskärnor, det är de som skrubbar. Jag tycker den känns fräsch och skön. Kostar ca 50 kr hos Yves Rocher.

Har ni provat den?


Here's a great face scrub in the budget area. Love the scent and it gets the scrubbing done well. I don't feel like it's irritating my skin eather.

2 kommentarer:

  1. Jag beställde faktiskt hem denna i min förra YR-beställning! Dock gav jag den till min syster innan jag testade den då jag faktiskt insåg att jag hade alldeles för många ansiktsskrubbar ;) Syrran gillade den! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe så kan det vara ibland :) Ja den är riktigt bra faktiskt

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!