tisdag 7 januari 2014

Decembers Glossybox

Jag har ju glömt att visa glossyboxen som kom i December, vilken också var min sista box då jag hade en ett års prenumeration och jag känner att jag verkligen provat detta. Jag har gett det en chans och visst har jag fått några saker som verkligen var bra men det är inget jag kommer fortsätta med.

Nu till boxen.
Ett par lösfransar från Ardell med lim och applikator. Nagellack från Nails Inc. i färgen Victoria. En glitterögonskugga från Hot Make up. En mascara från ett "glossybox märke" och en Renu eye & lip kräm. 
I den här boxen är jag mest glad över nagellacket och ögon och läpp krämen. De ska bli kul att prova.

Vad fick ni i era boxar? Är ni nöjda?


Glossybox from the month of December, and also my last box. I got some fake eyelashes, a glitter eyeshadow, a sample mascara, eye & lip cream and a nail polish from Nails Inc. 
I'm most happy about the nail polish and the eye & lip cream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!