söndag 12 januari 2014

Lika?

Ok, nu vet jag att denna mobilbilden verkligen inte är den bästa men hoppas det går bra ändå. Jag köpte Pink Party från Gina Tricot sist jag var ute och shoppade, jag tyckte ju att det var likt OPI Pink Yet Lavender redan i butiken men tänkte att de nog inte är lika. När jag kommer hem så jämför jag dom, dock bara i flaskorna än så länge, och de är exakt likadana. Så om ni missade PYL när det släpptes eller inte vill lägga 150 kr på ett nagellack så finns det en riktigt bra dupe av det på Gina Tricot för 39 kr istället.
                      

                                

These two polishes are exactly the same.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!