fredag 3 januari 2014

CND Solar Oil

Förra veckan så skaffade jag mig CND's solar oil i specialutgåvan med vaniljdoft. Jag köpte till och med två stycken. Jag gillar denna oljan till mina nagelband då den faktiskt går in i huden och inte lämnar något kladd alls. Det är något jag upplevt med andra nageloljor, kladd alltså. Jag skulle inte påstå att den doftar vanilj men den doftar väldigt gott. 
Så detta är vad som kommer hålla mina naglar och nagelband mjuka och smidiga för ett bra tag framöver. 
En flaska på 15 ml kostar ca 199 kr på salong här i sverige. Finns dock att få tag i billigare på tex Ebay.


Got myself some Solar oil from CND last week. So this is what will keep my nails and cuticles nice and smooth a long time from now.

3 kommentarer:

  1. Låter intressant, har aldrig testat denna. :-)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är den bästa oljan och Special Edition-varianten doftar så himla gott!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!