måndag 6 januari 2014

Nya borstar

För ett tag sedan shoppade jag lite nya borstar från Ebay och nu har de kommit fram. 
Detta kit med fyra syntetiska borstar kostade mig ca 40 kr med frakt. De är perfekta till concealer och ögonskuggor vare sig skuggorna är i kräm eller puderform. Penslarna har lagom med stuns i sig och är mjuka och sköna. Jag tycker de verkar vara av bra kvalitet, har ju bara använt dom i någon vecka men än så länge tycker jag de verkar vara bra.


Denna borsten har jag för mig att jag betalade ca 20 kr för. Den är snedskuren och platt. Jag tyckte den påminner om de där bb cream borstarna och för 20 kr tänkte jag att jag lika väl kan prova den. Även denna tycker jag håller bra kvalitet, än så länge ska tilläggas även här då jag använt den i någon vecka bara.


Got some new make up brushes from Ebay. All synthetic and so far they seem to have good quality. 

2 kommentarer:

  1. Vad fina dem ser ut, ska själv klicka hem lite nya borstar från iHerb =))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte några real tecniques därifrån, super nöjd

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!