fredag 5 december 2014

OPI Gwen Stefani Holiday 2014

Vi kör på med lite mera OPI när jag ändå är inne på dom. Jag har redan börjat tjuvstarta med att visa Just be-claus från julkollektionen i samarbete med Gwen Stefani. 
Kollektionen är en stor en på hela 18 lack, den innehåller flera klassiskt röda lack och en hel del utstickare. 
Kollektionen ska finnas ute i butikerna nu och lacken kostar ca 155 kr styck. Har ni hunnit kika på något än? Har ni några favoriter från kollektionen? 


Nedan ser ni mina förhandsfavoriter från kollektionen. 

Comet in the sky, First class desires, Kiss me or elf!, I carol about you, Just be-claus, Christmas gone paid, Red fingers & mistletoes, Snow globetrotter. 

Gwen Stefani for OPI holiday 2014, I love this collection from OPI. I tend to like the most polishes that OPI releases. On the top picture you can see the entire collection and the bottom picture are my favorites from it. Do you have a favorite from the collection? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!