onsdag 3 december 2014

Waterclouds Relive

För ett tag sedan så fick jag hem några hårprodukter som ska verka lugnande och läkande på hårbottenproblem, såsom kliande, mjäll med mera. 
Jag själv har tack och lov aldrig haft problem med min hårbotten men min sambo kan ha i perioder så jag satte honom på att prova dessa och säga vad han tycker. 

Det är alltså ett schampo som ska verka förebyggande, ett som man kan använda under tiden man har problemen samt en inpackning. 
Sambon vägrade dock att ta med sig inpackningen till gymmet så den har han bara använt när han duschar hemma, men schampot fick följa med till gymmet. 

Han har mest använt sig av schampot som ska verka när man redan har besvär och inpackningen. 
Den kombinationen tycker han fungerar bra svalkar skönt i hårbotten och det är inte lika irriterat efter några användningar men helt försvinner inte besvären. 
Håret blir väldigt mjukt och lent efter han använt inpackningen så den har han blivit väldigt förtjust i. Tråkigt att besvären inte går bort helt, men det blir ju helt klart bättre så jag tycker absolut att det är värt att prova dessa om man har lite problem med hårbotten. Snälla produkter. 
Väldigt smart och praktiskt med pump på inpackningen, stort plus för det. 


These are schampoo and hair mask for those who suffers from an itchy scalp or have problem with dandruff. My boyfriend has been trying these out for a while now. He has got both itching and dandruff every once in a while. And he likes them, they doesn't completely get rid of the problem but it gets much better. So It's worth trying out if you have scalp issues. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!