onsdag 6 april 2016

Clean Blossom

Clean Blossom lanserades för inte så länge sedan och är en doft tillägnad en stark feminin och vacker kvinna. 

Clean Blossom
Clean Blossom
Doften innehåller Neroli, hyacint, freesia, lilja, magnolia, sandelträ och mysk. 
Jag tycker att doften är fräsch, precis som alla dofter från Clean, det är inte en typisk Clean doft i min näsa. Men den skiljer sig inte jättemycket från de andra dofterna heller. Den sitter ungefär 4-5 timmar på min hud. Plus för att mysken inte är superframträdande då jag har lite svårt för dofter där mysken tar överhanden. Gillar man fräscha friska dofter är denna helt klart värd att dofta på. 

Layering har ju blivit himla popis nu det senaste och Blossom kan man med fördel blanda med Cleans andra dofter. 

Blandar man med Clean Skin så tillför man sensualitet och mjukhet. Blandar man mer Clean Air så får man en luftigare och ännu fräschare doft. 

Blossom finns ute nu och kostar från 470 kr. 

Jag gillar verkligen det här med layering och har börjat att experimentera med det mer och mer. Man måste ju tänka igenom innan man sprayar på sig men det är faktiskt riktigt roligt. 

Har ni provat layering? Gillar ni det? 

Been enjoying the new Clean Blossom scent lately. Fresh and perfect for spring. It stays on my skin for about 4-5 hours. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!