torsdag 7 april 2016

Essie High Class Affair Vår 2016

Sedan en kort tid tillbaka hittar vi Essies vårkollektion ute i butikerna. I den ser vi både ljusa våriga toner och även lite mörkare dova nyanser. 

Essie High Class Affair Vår 2016
Essie High Class Affair Vår 2016

Nyanserna heter, från vänster till höger: High Class AffairLounge LoverSunshine State of MindOff TropicPool Side Service, Shades On

Rent spontant så tycker jag inte att det känns som en typisk vårkollektion men färgerna är helt klart fina. Kul att man går lite utanför ramarna vad det gäller färger, sånt gillas alltid. Mina favoriter är Lounge Lover, Pool Side Service och High Class Affair förutsatt att den går ihop med min hudton vilket jag hoppas att den gör. Lacken finns som sagt redan ute i butik och kostar i vanlig ordning ca 129 kr styck

Har ni hunnit få någon favorit bland Essies vårfärger? Berätta gärna. 

Essies Spring collection is out in the stores now and I'm loving the colors. Specially High Class Affair, Lounge Lover and Pool Side Service. Do you have any favourites from the collection. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!