måndag 20 april 2015

Vårprodukter från Yves Rocher

Har haft fullt upp under veckan som har varit, livet kommer emellan ibland och jag får inte riktigt upp så många inlägg som jag hade önskat. 

Men till inlägget, för ett tag sedan så landade ett paket från Yves Rocher hos mig. Det innehåll det ni ser på bilden nedan. En body lotion, ett läppbalsam, två av deras ganska nya kajaler, ett lystergivande serum för ansiktet och en behandlande kur för celluliter. 

Jag har provat några av produkterna innan, kroppslotionen och läppbalsamet vet jag är väldigt bra. Kajalerna håller jag på att testa, men de funkar precis som vanliga kajaler gör. 
Det lystergivande serumet ser jag fram emot att testa precis som kuren mot celluliter. Cellulitkuren har två olika delar som ska blandas med varandra innan man börjar applicera. Det är en kur på 10 appliceringar så tanken är att man ska smörja på det två gånger om dagen i fem dagar. 
Ska bli kul att se om det ger något resultat, det där med celluliter är ju ganska svårt att bli av med med bara en kräm eller ett serum. 

Återkommer när jag provat det ordentligt. 

Har ni några favoriter från Yves Rocher? Berätta gärna. 


Got some new stuff from Yves Rocher to try out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!