måndag 20 maj 2013

IsaDora Bella Vita

Idag fyller jag år, hela 25 år har jag hunnit bli. Herregud vad tiden går. Jag är verkligen glad över min 25 års present, en Macbook PRO :D
Så nu kommer det bloggas som aldrig förr! Jag ska bara lära mig den någorlunda först. Men nog om det, över till det dagens inlägg handlar om: Nagellack.


Bella Vita är ett lack från IsaDoras vårkollektion med samma namn. Det är ett vackert blålila krämlack. Detta var väldigt enkelt att lacka med och få jämnt på nageln, två lager räckte för full täckning. Det var lite svårfotat dock, den suddiga bilden i mitten visar färgen bäst. Jag gillar verkligen det här lacket, jag har även You're Such a Budapest från OPI och de är väldigt lika. Det som skiljer de två är BV har ett svagt svagt skimmer, som inte syns på nageln men anas i flaskan. YSAB är blaskigare i formulan, det kräver 3-4 lager för att bli jämnt och helt täckande. Annars så är själva nyansen den samma.

Jag använde CND Ridge Out och Air Dry, torktiden var bra. 




Bella Vita from IsaDoras spring collection is a light blurple polish. I really like this type of color for spring and early summer. It's very fresh and sort of crispy. This polish is very similar to You're Such a Budapest from OPI. The OPI one is thinner and you'll have to apply more coats to get full coverage. With Bella Vita you get full coverage with two coats and it applies really nicely. 

I used CND Ridge Out and Air Dry.

10 kommentarer:

  1. Grattis på din födelsedag! Hoppas du får en fin dag.
    Jag tycker BellaVita är såååå snyggt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :)
      Ja det är riktigt fint :)

      Radera
  2. Grattis fining <3 Du fick ju världens bästa present!
    Hoppas resten av dagen spenderas med tårta och kärlek!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! /Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!