fredag 27 januari 2012

Decleor Rose d'oriente night baume.

Aroma Night Rose D'Orient Soothing Night Balm är ett nattbalsam för känslig hud som omedelbart lugnar rodnader och gör huden mjuk och behaglig. Huden blir mer motståndskraftig mot yttre påfrestningar och ytliga blodkärl stärks. Decléor Aroma Night Rose D'Orient Soothing Night Balm har en antiinflammatorisk effekt och lindrar irritationer i huden. Tag en liten mängd produkt och värm i handflatorna innan du applicerar det över ett väl rengjort ansikte och hals. För bästa resultat bör du först applicera 2-3 droppar Decléor Aromessence Rose D'Orient. Decléor Aroma Night Rose D'Orient Soothing Night Balm passar dig med känslig hud men kan användas av de flesta hudtyper. Aroma Night Rose D'Orient Soothing Night Balm används med fördel tillsammans med produkter från Rose D'Orient och Harmonie serien. Detta Decléor nattbalsam är väldigt drygt.
Jag upplever en klar förbättring i huden sen jag började med detta baume. Rodnader jag tidigare haft har i princip försvunnit. Dock är jag fortfarande väldigt känslig i min hud, något jag alltid kommer vara, men denna har gjort att jag inte har rodnader konstant. Jag använder den tillsammans med Aromessence Rose d'oriente eller Neroli och det funkar hur bra som helst.
Jag brukar ta en ärta ocoh värma mellan fingertopparna och smörja in ansiktet, man märker på morgonen vad mjuk och fin huden är jämfört med andra nattkrämer jag använt. Detta är helt klart en favorit som jag kommer köpa igen.
Kostar ca 610:- för 30 ml på salonger som har Decleor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!