måndag 9 januari 2012

Lumene eye make up remover waterproof


Lumene Waterproof eye make up remover är som hörs på namnet en ögonmake up remover för vattefast make up. Denna är i två skikt så den måste skakas innan man anväånder den, jag brukar hälla lite på fuktade bommuls pads. Den ska fungera även om man har känsliga ögon. Så ska man skölja av ögonen efter användning.

Jag tycker denna tar bort min vattenfasta mascara riktigt effektivt, men ögonen blir en aning oljiga efter så man måste vara riktigt noga med att få bort all olja innan man lägger sin ögoncreme. Har själv slarvat med det några gånger och har då fått som en liten hårsäcks inflammation vid en ögonfrans, vilket inte var så kul. Den svider lite om amn får in den i ögonen så man får se upp så man inte får in nåt i ögonen.

Den finns att köpa bla på Kicks och kostar ca 100:- om jag inte minns fel.
Jag kommer defenitivt att köpa denna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!