onsdag 2 maj 2012

Fixade bryn

Insåg att det var alltför länge sedan jag gjorde någonting åt mina bryn. Så jag tog fram min lilla pincett och började plocka.

Jag använder mig av en Rubis pincett, den är lite dyrare, min kostade runt 300:-, men tar man hand om dom så håller dom i evigheter.

Den övre bilden är innan jag plockade dom och den undre är efter. Skillnad va? De är inte ifyllda på bilderna. Mina bryn blir verkligen röda efter jag plockat dom, de svullnar en hel del också därför gör jag alltid det på kvällen.

1 kommentar:

  1. Vilken skillnad det gör med ett par plockade bryn :D Blev riktigt snyggt :)
    Borde verkligen ta tag i mina också, men jag är så sjukt icke smärttålig när det gäller ögonbrynen. Så jag får använda bedövningssalva,haha!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!