tisdag 22 maj 2012

NOTD Just Spotted the Lizard

Detta lack från OPI är hur fint som helst, ser ur att vara en bra dupe till Chanels Peridot också. Det var en dröm att lacka med, täckte bra med två lager vilka flöt ut riktigt fint över nageln. Blev jätte jämna och fina kanter vid nagelbanden. På vissa naglar kan man skymta penseldrag men med ett såhär snyggt lack är det inget jag stör mig på överhuvudtaget. Använde CND Stickey Base och Air Dry. JSTL finns ut i butik nu och tillhör Spiderman kollektionen kostar ca 150:- på bla Kicks och Åhlens.

Bildspam följer...






Lacket skiftar mellan guld, grönt och turkost och är jätte jätte fint. Jag trodde inte jag skulle tycka om detta men det gör jag verkligen. Hade detta på min födelsedag. På bilderna har lacket suttit på i hela tre dagar och de ser i princip nylackat ut.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!