torsdag 2 januari 2014

Favoriter December

Igår visade jag vilka produkter jag använt upp under December, idag tänkte jag visa mina favoriter för December. De produkter jag tyckt extra mycket om helt enkelt.
IsaDora's under cover face primer är en väldigt bra ansiktsprimer för ett bra pris, har för mig att den ligger på ca 149 kr. Bobbi Brown sheer lipstick i nyansen Dragonfruit ger lite färg och känns mjukt och skönt på läpparna. Nars One Night Stand har blivit använd varenda dag sedan jag fick hem den, så fin. Viva la Diva Nudie paletten är också en välanvänd palette, många användbara ögonskuggor också till ett bra pris, ca 150 kr. Till sist, Vanilla Bliss handkräm från The Body Shop är med mig överallt, doftar underbart och återfuktar super.

Finns det några produkter du gillat extra mycket under December?


This is my most favorite products from the month of December. IsaDora under cover face primer, a cheap primer that is really good, Bobbi Brown sheer lipstick in Dragonfruit a light pop of color and feels moisturizing on the lips. Nars One Night Stand palette, I've used this one everyday since I got it, love it so much. Nudie palette from Viva la Diva is a neutral eyeshadow palette similar to Urban Decay Naked2, love this as well. And, the hand cream that goes everywhere I go, Vanilla Bliss from The Body Shop, moisturizes my hands like no other and it's not greasy at all.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också Nudie paletten, nog den jag använder mest just nu....;-)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!