fredag 31 januari 2014

GHD Airdryer

Förra veckan så köpte jag denna, en efterlängtad uppdatering av hårfön. Min gamla har jag haft i år och dar, dessutom började den ge upp kunde stänga av sig för att inte funka igen förrän nästa dag och så vidare.
Så, jag hade spanat in denna från GHD länge, så det fick bli en. Den ska ge en snabb och kraftfull torkning, ha lång livslängd, den har en konisk teknologi som ska minska frissighet och lämna håret mer glansigt än innan. Två olika munstycken följer med.

Visst låter det bra? Jag har dock inte hunnit prova den än, måste besöka frisören med då det var alldeles för länge sedan..
1499 kr fick jag ge för denna. Finns bland annat på Eleven.se men även hos salonger.


My new hair dryer from GHD I think I will enjoy this one a lot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!