torsdag 18 september 2014

ACO 75 år

I år firar ACO 75 år och i samband med detta har man tagit fram en duschkräm och body lotion i limiterad upplaga. De doftar gott av bland annat apelsinblom, och jag måste säga att jag gillar båda produkterna mycket. Duschkrämen känns inte uttorkande och body lotionen återfuktar men utan att kännas klibbig eller kletig. Att priset dessutom ligger på 45 - 75 kr styck gör dom till ett riktigt kap. Doften tycker jag känns lyxig och den påminner mig om neroli doften som Yves Rocher har.



A swedish brand called ACO is celebrating 75 years this year and therefore they've released a limited edition body lotion and shower gel. These two are amazing, leaves my skin soft and hydrated and they smell amazing. A great found in the budget range. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!