fredag 26 september 2014

IsaDora Pink Pashima

Pink Pashima lanserades tillsammans med IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry och är en nude rosa nyans. Jag som har ganska pigmenterade läppar i mig själv brukar ha svårt att hitta nude nyanser som inte gör att jag ser helt död ut. Så efter att ha hört många som lovordar denna nyans så tänkte jag att jag ger den ett försök. 
Den funkar om jag har väldigt mycket ögonsmink på mig, har jag inte det så ser jag helt washed out ut. Men som sagt till looker med mycket ögon smink så är den toppen. 
Det känns mjukt och skönt på läpparna, ger lite lyster/glans till läpparna. Känns inte direkt uttorkande men inte heller återfuktande. 
119 kr finns i dagligvaruhandel samt Kicks, Åhléns, HM osv. 


A new great nude lip color for when I'm wearing a ton of eye make up. I have a hard time finding good nudes that doesn't make me look dead so this is a good one. If I don't wear a lot of eye make up it tends to wash me out though. The color is called Pink Pashima from the swedish brand IsaDora. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!