onsdag 28 januari 2015

Depend Spring 2015 Garden Dreams

Vi tar en liten snabbtitt på Depends vårkollektion Garden Dreams. Det är en kollektion om tolv lack i ljusa pasteller, samtliga lack har en frostfinish men torkar semimatt vilket ska ge en satin liknande finish. 
Jag personligen är lite allergisk mot frost, känns så omodernt och typ 80-tal. Men jag ska ge det en chans, kanske kan den semi matta ytan rädda dom. Kollar jag på nyanserna så tycker jag att de är hur fina som helst och vill att våren ska komma med en gång. 

Vad tror ni om dessa? Blir de en hit eller inte? 
Lacken ska finnas i butik från och med vecka 9 och kostar ca 25 kr styck. 


Swedish brand called Depend launches some new polishes for spring. They call this range Garden Dreams and it's a bunch of pastells with a frost to them. The thing with these are that they dry to a semi matte finish which is supposed to give them a satin look. I'm a bit sceptic cause I personally don't like frost finsih on nail polish, but I will give them a fair chance and try them out. For me I think that the semi matte finish is the savor for these. But look at the colors, aren't they amazing? I want spring like right now. 

1 kommentar:

  1. Jag tycker de ser jättefina ut, jag tror de kommer bli en hit :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!