torsdag 22 januari 2015

Yves Rocher Vinter/Holiday 2014

Vinterns festligheter har gått i lila och guld, i alla fall hos Yves Rocher. Det är mörkt lila och skimrande guld. En ursnygg kombination om ni frågar mig. Jag gillar det massor. 
Vi hittar kroppsprodukter som doftar björnbär, hur gott som helst. Duschkrämen innehåller glitter, vilket jag inte är alltför förtjust i men det funkar ändå helt ok, det stannar inte direkt kvar på huden. En ganska lätt handkräm med samma doft, perfekt att använda under dagen när man är på språng och inte vill ha något kladdigt och fett men ändå lite fukt. Ett jättesnyggt lila nagellack som jag borde lacka med asap. 
Ett läppglans i en guldfärg, ger dock endast lite guldigt skimmer, jättesnyggt som layering. En lös ögonskugga i guldfärg den med, denna går mer åt det gula hållet men är väldigt snygg den med, kunde dock haft lite mer tryck i pigmenteringen. 

Vad säger ni? Gillar ni guld och lila som kombination? Har ni skaffat något från Yves Rocher's vinter produkter? 


Love purple and gold together so these products fits me lika a glove. The scent on the hand cream and shower gel is amazing, smells like blackberries. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!