torsdag 16 april 2015

Garnier Micellar Cleansing Water

Sen alla dessa rengöringsvatten dök upp på marknaden har jag kommit att gilla dom ganska mycket. Jag följer upp med ett sånt efter min vanliga rengöring, alternativt att jag tvättar bort det värsta sminket med vattnet först och rengöring efter. Så tycker jag det är ett utmärkt sätt att tvätta av ansiktet på morgonen och följa upp med ett ansiktsvatten. Allt lite beroende på hur jag känner för att göra just den dagen. Så Jag tycker det är en produkt som jag kan använda lite som jag känner för. 

Garnier har nu släppt sin variant och är nog den största förpackningen som jag sett här i sverige hittills på 400 ml. Så man får närmare en halv liter för under 100 kr vilket är riktigt bra. Vattnet fungerar som de andra jag provat, gör rent och tar bort smink bra. Dock inte samma sak som att rengöra "på riktigt" men ändå bra. Jag gillar detta, det irriterar inte min hud eller mina ögon. Så detta kommer jag absolut att köpa igen. 

Har någon av er hunnit prova? 


Liking this miler cleansing water from Garner. Large bottle and does the cleansing job great. 

1 kommentar:

  1. Jag gillar den också! Använder den mest som ansiktsvatten, men även morgonrengöring. Mild och bra till superpris!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!