tisdag 21 april 2015

Make up store Wonder Blush Pharao

Jag har provat pressade rouge från Make up store men aldrig deras Wonder blush'es. Eller deras version av mineral rouge kanske man kan kalla det. Jag har dock varit nyfiken på dom under en längre tid. 
Så jag tog tag i saken och testar det brunaktiga Pharao. Det kommer i en rund burk med skruvlock man gör små hål i klisterlappen som täcker hålen och så skakar man ut produkten i locket. 
När man först får ut produkten i locket ser den ganska orange ut som ni kan se på bilden nedan. Men när det väl kommer på huden blir det mer som en bronzer. Produkten har fin lyster, just den här färgen kommer jag att använda som bronzer den passar inte alls på mig som ett rouge. Men blir riktigt fin som bronzer. 

Har ni provat några av Make up store's Wonder blush? Någon färg som man ska satsa på? 




Trying this wonder blush from Make up store, Pharao. I use it as a bronzer, I really enjoy it as a bronzer. It has a nice sheen to it and gives som warmth to my face. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!