torsdag 10 september 2015

Burts Bees Wild Cherry Lip Balm

Jag gillar Burts Bees läppbalsam sedan tidigare, de ligger bra prismässigt och de återfuktar bra. De finns i en mängd olika smaker och jag fick ett exemplar av den nyaste i raden. Wild Cherry
Jag gillar körsbärsdoft så detta passar mig utmärkt, precis som de andra jag provat från märket så återfuktar det bra. 
Dessa är såna jag gärna använder under dagen, på kvällen innan jag lägger mig så använder jag en lite fetare variant. 
Tyvärr har jag inget datum på när den släpps i butik men det borde vara ganska snart. Kostar i alla fall 49 kr. 
Har ni någon favoritsmak på dessa? Jag har varit nyfiken på Pink Grapefruit men inte provat den än.

Burts Bees Wild Cherry Lip Balm 
The new scent from Burt's Bees, it's their new Wild Cherry lip balm. Love the scent of this. And I really like these lip balms, I think that they give good moisture to my lips during the day. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!