onsdag 27 januari 2016

L'Occitane Aromachologie Relaxing Pillow Mist

Har ni provat en sån här förut? Det är en Pillow mist alltså en doftspray som man sprayar på sin kudde innan man ska gå och lägga sig. 
Just denna kommer från L'Occitane och är en del av deras Aromachologie serie, den heter Relaxing Pillow Mist. Dock verkar den inte finnas på hemsidan så risken är att den utgått. Vilket jag tycker är tråkigt då det faktiskt är en trevlig produkt. 

Har man problem med dofter så kanske det inte är någon vidare ide dock. 

Men jag gillar ju dofter så den passar mig utmärkt. Den har noter av lavendel som ju är lugnande och därför passande när man ska sova. Jag upplever inte att den doftar starkt alls man bara anar att den är där. Min flaska är en liten en på 15 ml så jag använder den inte varje kväll. 

Jag vet att fler märken gör såna här typer av sprayer. Man kan också använda sig av ett ansiktsvatten på spray som man tycker doftar gott. Tänk bara på att är det något som innehåller olja kommer det bli fläckar på lakanen. 

Vad anser ni om den här typen av produkt? Är den onödig eller tycker ni som jag att den är ganska mysig?

L'Occitane Aromachologie Relaxing Pillow Mist
I actually enjoy this pillow mist from L'Occitane. Kind of unnecessary but still, I like it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!