söndag 6 mars 2016

L'Oreal Color Riche Le Vernis a L'Huile

L'Oreal Color Riche Le Vernis a L'Huile är en nyhet på lackfronten. L'Oreal lanserade dessa med helt ny formula och förpackning nu i slutet av februari. Man lanserade hela 20 nyanser, enligt pressmaterialet men jag tror jag sett några fler nyanser. Jag har fem av dom här hemma. 
L'Oreal Color Riche Le Vernis a L'Huile
222 Jardin Des Roses, 224 Rose Ballet, 670 Cobalt Indécent, 672 Gris Décadent, 112 Blanc De Lune

L'Oreal Color Riche Le Vernis a L'Huile

Flaskorna är fyrkantiga med mönster som påminner mig om handgranater, om det är tanken med mönstret vet jag inte. Snyggt är det i alla fall. Av de nyanser jag har fått hem gillar jag 670, 672 och 112 bäst, de andra två känns lite meh. 
Lacken är lätta att måla med och de jag har provat har bra täckning, två lager räcker för att få full täckning. Även på det vita lacket vilket är riktigt bra då vita lack kan vara luriga. De ska innehålla olja som ska vara bra för naglarna, jag är alltid lite skeptisk mot lack och removers med olja i. Dessa har dock funkat fint för mig. Lacken finns ute i butik nu och kostar ca 79 kr, verkligen bra pris. 

Har ni spanat in någon färg ni gillar lite extra? Har ni redan någon favorit? 

Have you seen the new polishes from L'Oreal? The bottles are so pretty, and the colors, love the colors. There are about 20 colors in total and I got five to try out. They covers in two coats and are easy to paint with. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!