måndag 14 mars 2016

Nyheter från Yves Rocher

Nu till våren lanserar Yves Rocher lite ny make up. Vi ser nya nyanser på de populära läppkritorna, dessa i röda/rosa färger. Ett bakad lystergivande puder som jag tycker ser väldigt lovande ut, ögonskugga som också är bakad, den nyansen jag har är väldigt fin och har bra med pigment. En tjock penna som ska funka som en primer för läpparna. Och till sist ser vi Yves Rochers variant på Cushion foundation. 

Nyheter från Yves Rocher
Nyheter från Yves Rocher


Produkterna finns i skrivande stund i Yves Rochers webshop. Jag har inte riktigt kommit överens med dessa cushion foundations, kanske har jag inte hittat rätt än? Eller så är de inget för mig, vilket vet jag inte. Däremot så är jag ett stort fan av dessa läppkritor, så enkelt att använda och smidiga att ha med. Dessa ger inte full täckning det ser mer ut som ett stain fast med lite glans, jag gillar dom massor. Även det lystergivande pudret gillar jag, jag använder det främst för att ge lite färg till ansiktet då det är lite mörkare och ger som en solkysst look. Passar perfekt nu i vår. Ögonskuggan är i princip samma nyans som pudret, något mörkare och något mer intensiv i färgen. De hade helt klart kunnat göra ett bättre jobb med ögonskuggan. 

Har ni hunnit prova någon av nyheterna? Är det någon produkt ni gillar? Förresten vad har ni för åsikt när det kommer till cushion foundations? Gillar ni dom? 

Some make up news from Yves Rocher. I really like the illuminating powder and the lip crayons. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!