måndag 10 oktober 2011

Favoriter September


BB cream Perfect Cover från Missha
En färgad dagkräm som ska ge huden fukt, göra hudtonen jämnare, läka infektioner och lite till. Den har dessutom SPF 42 vilket är super bra. Jag använder den ovanpå min "vanliga" dagkräm vilket jag tycker funkar jätte bra.

Gosh #596 Miss Mole
Ett lerfärgat lack som är enkelt att lacka med, täcker bra med två lager. En perfekt höstfärg.

Too Faced Ooh la Rouge i färgen Avant-Garde
Ett varmt lite persikofärgat rouge, väldigt lättburet och passar till i princip allt. Ett go to rouge när man har lite bråttom.

Too Faced Naked Eye palette
En perfekt hopsatt palette med möjligheter till både sotningar och lättare vardagslooker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!