lördag 15 oktober 2011

Decleor aromessence Neroli

Enligt Decleors duo koncept ska man använda en aromessence som behandlande produkt under sin dagkräm. Neroli passar till en normal hud men som går åt både det lite torrare eller fetare hållet. Det den gör är att den går ner i huden, sprider ut sig och jobbar nere i huden. Den återfuktar och ger näring samtidigt som den stärker blodkälrsväggarna.

Jag tycker att detta är ett bra komplement till dagkrämen, den känns inte olijg överhuvudtaget och går snabbt in i huden. Efter att jag rengjort huden så tar jag två till tre droppar (brukar räcka med två) som jag fördelar ut över ansiktet med fingertopparna genom att klappa in produkten lite försiktigt. Sedan lägger jag ögonkräm och till sist dagkräm. Sedan jag började med denna har min hud kännts mindre torr och jag märker att de rodnader jag hade innan har dämpats. Skall tilläggas att den är hur dryg som helst.

Priset ligger på 545:- för 15 ml hos salonger som säljer Decleor. Köpa igen? Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!