onsdag 9 maj 2012

Mac 208

Denna platta, tunna, snedskurna borste från Mac är perfekt till att fylla i ögonbryn eller lägga eyeliner med. Om den är ren kan man även använda spetsen till concealer för att dölja tex finnar. Men har man den till eyeliner är det väldigt viktigt att man rengör den ordentligt om man har den till concealer också.

Jag använder min i princip uteslutande till eyeliner, framför allt cream eyeliner. Det är lätt att ha kontroll över appliceringen då penseln är rätt stunsig, den håller formen och är inte jätte böjlig om ni förstår vad jag menar. Detta är den bästa penseln jag provat till eyeliner, är inte så förtjust i de runda penslarna, tycker de är lite svårare att hantera men det är ju en vanesak.

Den finns att köpa i alla Mac-diskar och även på Kicks.se och kostar ca 200:-

(Min har lite färg kvar sen sist jag använde den)

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!