torsdag 10 maj 2012

Makeup i min handväska

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg där jag visar vad jag släpar runt på i min väska, i skönhetsväg såklart.

På bilden nedan ser ni vad som gömmer sig i väskan. Har ingen nessesär eller så för det får inte plats i väskan. Så det får skramla runt, men jag brukar hitta det jag söker i "det svarta hålet" som min sambo kallar den.

Handkräm är ju ett måste att ha med sig överallt så det har jag ju såklart en. Denna är från Clarins och är en helt ok kräm. Inget jag skulle köpa igen då jag inte är överförtjust i doften, lite "tantig" ni vet den där Clarins doften.

Så har jag en liten tub med Fuss balm från Kerstin Florian. Som jag brukar smörja min nake/axlar med när de ömmar. Ja den är egentligen till för fötter men den är suuper som liniment!

The Cherry balm från Glominerals. Bästa lip balmet Ever!

Blotting papers, dessa är från ELF. Gillar inte att slänga på puder i tid och otid och då är bottins papers riktiga räddare i nöden när man är lite blank.

Mac cream sheen gloss Richer Lusher

Lip plumper från Glominerals.

Sheer lipstick Bora Bora Glominerals.

Lipgloss Luna också Glominerals.

Ett transparent gloss från KF med spf.

Och en spegel. Tror inte jag missat något. Vad brukar ni ha i era handväskor? Visst släpar man runt på en hel del?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!