fredag 11 oktober 2013

Make up store Marble Blush Breccia

Make up store har nyligen släppt en ny typ av rouge, rouget är marmorerat och har flera olika färger blandat i samma dosa. Dessa rouge finns än så länge i tre olika nyanser, jag vet inte om det kommer komma ut fler nyanser. Jag har kikat närmare på en av de tre, Breccia.

Breccia är en lite orange aktig nyans som blir otroligt fin på huden. Särskilt om man är lite solbrun, den kommer fungera på vintern också fast då får man vara lite lättare på handen och inte lägga riktigt lika mycket. Det är så jag kommer göra. Alla tre nyanser är helt matta, Breccia är lite pudrig i dosan men det är inget jag märker av på huden sedan. Appliceringen är bra och det blir jämnt och fint på. 
Jag gillar detta väldigt mycket och kommer att kika på de andra två nyanserna i butik så fort jag får möjlighet.
De marmorerade rougen finns hos Make up store och kostar ca 155 kr styck.




Swatchad på bar hud.

This is a new type of blush that the Swedish brand Make up store came out with recently. It's a marbled blush that has a mat finish. It is a bit powdery i the pot but it is not powdery at all on the skin. It applies smooth and even. I have been loving this Breccia shade for the summer, but I think it will be nice in the winter too. It looks very natural on the skin.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!