måndag 11 januari 2016

Clinique Chubb Stick Sculpting Highlight Hefty Highlight

Strobing trenden är ju jättestor just nu och det hakar flera märken på. Clinique trycker lite extra på sina highlight produkter. Jag har fått hem ett Chubby Stick i färgen Hefty Highlight för test. 



Det är alltså en highlighter i krämform som kommer på ett stick. 


Här ser ni den swatchad, den ger ifrån sig ganska bra med pigment. Färgen drar åt det rosa hållet. Jag tycker färgen är fin och gillar man highlighter i krämform så är det en bra produkt. Enkel att tona ut och enkel att använda. Jag ger tummen upp. 

Swatching the Hefty Highlight from Clinique. Good pigmentation and easy to blend. Great product if you like cream highlighters. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!