onsdag 20 januari 2016

Garnier Respons Mythic Olive

Garnier Respons är något jag minns från när jag var liten, min farmor använde alltid det schampot och balsamet. Så gick det en tv-reklam där jag minns fågeln, symbolen för märket. 

Nu kommer de med en helt ny typ av produkt, nämligen kroppsvård. Vi hittar kroppsolja, olika body lotions, en in shower lotion och ett kroppssmör. Man utgår från om man är torr, väldigt torr eller extremt torr så alla produkter är för torr hud. 

Nedan ser ni Mythic Olive där hittar vi schampo, balsam, inpacning, body lotion och en torrolja i sprayflaska. Produkterna ligger mellan 20-50 kr styck så det är inga dyra grejer. Jag gillar faktiskt doften på dessa och så plus för förpackningarna på kroppsprodukterna spray och pump, mycket smidigt. 

De finns i butik från och med vecka 7. 

Garnier Respons Mythic Olive

Some news from Garnier Respons they're launching body products. So far I like the packaging and the scent on these. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!