onsdag 28 november 2012

NOTD Forrest

Forrest från IsaDora är från förra årets höstkollektion om jag inte minns helt galet. Detta är ett väldigt fint lack som går åt det gröna hållet med små små partiklar i guld, bronze och i vissa ljus ser dessa även lite gröna ut. När jag tittar på lacket så tänker jag på lite mystiska skogsvarelser. Det är ett jättefint lack. Två tunna lager krävdes för full täckning och formulan var lätt att lacka med. Torktiden var bra. Jag använde CND Ridge Out och Air Dry.


2 kommentarer:

  1. Det är verkligen fint! Jag borde plocka fram mitt snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det det är en så mysig färg :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!