onsdag 8 maj 2013

Chanel Glossimer # 166 Amour

Detta är mitt första gloss från Chanel och jag måste säga att jag gillar det! Det är ett glossimer och har en vanlig filtspetsapplikator. Glosset är rosa/persikofärgat och har massor med fint glitter, det är inget man känner av på läpparna. Glosset sitter hyffsat bra, man behöver dock bättra på efter någon timme. Det känns bra på läpparna, det är lagom kladdigt. Tillräckligt för att sitta bra men inte så det blir jobbigt. Jag tänker inte alls på att jag har det på. Glosset känns mjukgörande och vårdande på läpparna. 

Dessa finns i många färger och kostar ca 295kr finns på bl.a. Kicks




2 kommentarer:

  1. Ååh, så fint det är! I loooooove Chanel glosses, detta kommer inte att vara ditt enda läppglans mycket länge till ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint :)
      haha du skojar inte, jag har redan två till i andra nyanser :) Addicted!

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!