tisdag 21 maj 2013

Orly Mash Up

Minns ni att jag skrev om Orlys sommar kollektion Mash Up för ett tag sedan? Nu har jag fått hem tre av lacken för test, så jag tänkte börja med att visa er flaskbilder så kommer NOTD's med dom allteftersom jag lackar med dom.


Denna hologlittriga skönhet är Sparkling Garbage, visst ser holoeffekten fin ut

Så har vi ljusblå Pretty-Ugly som har ett svagt blått skimmer

Och så rosa Choreographed Chaos, även detta har samma blå skimmer som Pretty-Ugly

Detta är mina första lack från Orly så det ska bli spännande att prova ett nytt märke. Så ska det bli intressant att se om det vackra blå skimret syns när man har det på naglarna med.
Visst är de fina? Är det något lack ni skulle vilja se först? Är det något lack ur kollektionen ni planerar på att skaffa? Jag skulle tro att det lacket som kommer försvinna snabbast från butikerna är Sparkling Garbage, det är verkligen vackert. 

Orly hittar man på bland annat Åhléns city och kostar ca 135 kr styck.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!