måndag 10 juni 2013

Recension: Gunry Avsminknings-servetter

Dessa avsminknins-servetter har jag använt det senaste, de kommer från märket Gunry och jag köpte dessa för en tia på Gekås. Men jag har sett att de kostar mellan 15-20 kronor på andra ställen. En förpackning innehåller 20 stycken wipes.
Wipesen ska rengöra efftektivt både ansikte, hals och ögon samt även ta bort vattenfast make up. Själva rengöringskrämen innehåller bland annat Bisabol, som utvinns ur Kamomill och verkar lugnande och skyddande. Wipesen ska passa alla hudtyper även torr och känslig hud.

Jag har nu använt alla 20 wipes i min förpackning och jag får säga att jag gillar dom. Visst, man får gnugga lite för att all min vattenfasta mascara ska försvinna helt. Annars så försvinner foundation och övrig make up enkelt. Jag upplever inte heller någon irritation på huden eller vid ögonen. Som jag förstår det på förpackningen så ska man inte behöva smörja sig med ansiktskräm efteråt, men det är ett måste för mig. 
Nej, för det priset och att de fungerar såpass bra så kommer jag absolut köpa dom igen!


Betyg: 4/5
Pris: 10-20 kronor / 20 stycken

This is the make up remover wipes I've been using lately, the are from Gunry which is a Swedish brand. I really like these, I don't have anything to complain about. The price is good and they don't irritate my skin, they remove my make up pretty good. So, I will be buying these again and again and again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!