måndag 28 juli 2014

New in; Anastasia Brow pro palette and Tarte blush brush

I förra vecka fick jag hem min lilla beställning från Craycray.se. Jag har velat ha Brow pro palette från Anastasia sedan jag såg den första gången så när jag såg att de hade den så slog jag till. Med slank även en rouge borste från Tarte. Mest för jag aldrig provat märket och för att borsten såg fin ut. 



Paletten innehåller alltså 11 stycken brynduos samt en brow primer. Det går att ta ut som och även köpa refiller och byta ut om någon tar slut. Himla fiffigt. Jag kommer förmodligen inte att använda alla till mina bryn men de funkar väldigt bra som ögonskugga med. Jag är väldigt förtjust i denna lilla palette, jag använder den som komplement till min Dip brow som också är från Anastasia. 
Den kostade 895 kr vilket är rätt så mycket, men jag ville så gärna ha den så tänkte att jag skulle unna mig en. 
Har ni några erfarenheter av Anastasia's produkter?

Last week I finally got my order, I've ordered the Brow pro palette from Anastasia and I'm super exited over this one. I really love it so much. I also got a blush brush from Tarte, I haven't tried anything from Tarte so I figured that I would try out this. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!