torsdag 17 juli 2014

The body shop Early harvest Raspberry

För några veckor sedan släppte The body shop en limiterad serie med doft av hallon. Hallonen som används handplockas tidigt för att bevara alla antioxidanter i bäret. Med sin fräscha och bäriga doft och fuktighetsbevarande egenskaper är serien perfekt under sommaren. 



Serien består av:
Shower gel, 250 ml 85 kr
Body lotion, 250 ml 155 kr
Body scrub, 200 ml 195 kr
Body butter, 200 ml 185 kr
EdT, 30 ml 155 kr

Jag gillar helt klart den här serien, doften känns fräsch och bärig. Jag gillar att de har både body lotion och butter då jag använder olika beroende på väder och vilket humör jag är på. Shower gelén är precis som TBS andra jättehärlig och doftar gott. Skrubben är väldigt lik blåbärsskrubben som kom tidigare i våras som jag gillade skarpt. Så denna var välkommen. EdT:n är en väldigt fruktig och okomplicerad doft, den passar nog allra bäst för den lite yngre målgruppen, men för mig funkar den super de dagar jag inte vet vad jag ska ha för doft och jag bara vill ha något som doftar gott. 
Tummen upp för Hallon-serien hos The body shop. 
Ska ni kika närmare på något ur serien?

Loving the new raspberry serie from The body shop, the scent is fresh and berry. The products are as good as they usually are at the body shop. The favorites are the scrub, shower gel and the body lotion. 

2 kommentarer:

  1. Åh min favoritserie från TBS. Inte alla längesen jag köpte body lotionen men inte alls mycket kvar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna är riktigt bra, de har verkligen fått till doften på serien :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!