tisdag 29 juli 2014

Waterclouds Repair serie

Jag har provat en reparerande serie från Waterclouds ett tag nu. Så det är dags för ett omdöme tänker jag. De produkter jag har provat är en hårmask, ett schampo, ett leave in balsam och en hårolja. 

Leave in balsamet har jag provat tidigare och den tycker jag är helt ok, inget som står ut eller gör mycket väsen av sig. På mitt hår funkar den helt ok. 

Schampot tycker jag är bra, det återfuktar håret utan att tynga ner det eller liknande, dock kan jag behöva tvätta håret lite oftare när jag använt detta. Vanligtvis brukar jag tvätta håret ca 2-3 ggr i veckan men med detta har jag känt behov av att tvätta det oftare. Men resultatet det ger känns bra. Passar säkert bättre till någon med färgat lite slitet hår. 

Hårmasken gillar jag, dock använder jag inte den när jag använder de andra produkterna från serien. Den gör håret mjuk och glansigt, brukar använda den när jag använder volymschampo och resultatet blir jättefint. Håret får inte riktigt lika mycket volym men blir mjukt och följsamt. 

Oljan är den produkt av dessa som jag fastnat för allra mest. Den doftar hur gott som helst, påminner mig om Nashi's produkter, den tynger inte ner håret. Nej detta är helt klart en av de bättre håroljor jag provat. Stor tumme upp på den. 


The hair oil is my favorite of all these. 

Some new hair products that I've tried out recently. Overall I think it's a good serie, my hair is not colored or anything so it can be a bit too much for me to use all of them together. But if I use them with some other hair products they work well. I perticularly love the oil,  the scent is amazing, and it does not way my hair down or anything. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!