onsdag 18 februari 2015

OPI Fifty shades of grey

I helgen var jag och såg Fifty shades of grey, inte alls den typen av film jag brukar kolla på. Jag är mer av en skräckfantast, action, äventyr och sci-fi är också sånt jag gärna tittar på. 
Men hur som OPI har ju, som säkert ingen missat vid det här laget, gjort en kollektion om sex nagellack i samband med filmatiseringen. Och lacken, ja de är jag väldigt förtjust i. Alltså en kollektion med fem grå lack och ett rött, kan det bli bättre? Det röda har en lite bränd ton, så sjukt snyggt, hoppas att det gör sig bra mot min hudton. 
Har ni någon favorit bland dessa? 




The Fifty shades of grey collection from OPI is to die for. Super pretty and I love them all. Which one is your favorite? 

Close up on Shine for me 


1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!