torsdag 26 februari 2015

Pür Minerals Pink universal marble

Här har vi verkligen ett fint puder, det är Pür Minerals Pink universal marble. Det går att använda till vad man vill, som ögonskugga, rouge, ja bara fantasin sätter gränser. 
Jag använder mitt dock uteslutande som rouge. 



Själva pudret är marmorerat och väldigt fint att titta på, det innehåller vad jag kan se 5-6 olika nyanser av rosa. Man kan ju välja lite i vilken del man tar upp produkten och på så sätt få lite olika färger men jag brukar blanda alltihopa. 


Blandar man alla så får man färgen ni ser på bilden ovan, en väldigt fin och klädsam rosa nyans. Den är inte helt matt utan har lite glow i sig. Jag gillar min massor och har använt den i stort sett varje dag den senaste månaden. Jag tycker att den sitter bra under dagen och ändrar inte färg, oxiderar, som en del produkter kan göra. Pudret kostar ca 295 kr och kan köpas bland annat hos Eleven. 

Really really been enjoying this Pink universal marble powder from Pürminerals the last month. It looks super pretty in the pan and the color you get on your cheeks is stunning. Look at the swatch, what's not to like? Perfect as my in-between-winter-and-spring-blush. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!