måndag 30 mars 2015

Lush Easter Golden Egg

Nu inför påsk släpper Lush en hel drös med olika produkter. Jag har en av dom, som jag tänkte visa er idag. 
Golden egg är en äggformad badbomb som doftar toffekola som ska symbolisera chokladägg som man äter under påsken. Denna badbomb är täckt med badolja som bland annat innehåller kakaosmör som verkar mjukgörande. När badoljan smält färdigt så gömmer sig badbomben i mitten och brusar upp när all olja smält. 

Jag har ännu inte provat mitt ägg men kommer absolut att ta ett bad med detta ägg så fort jag hinner. 
Jag älskar Lush's produkter och av påskprodukterna är jag även nyfiken på badbomben Fluffy Egg och Somewhere over the rainbow (tvål). Om jag besöker en Lushbutik så jag hinner kolla närmare på påskens produkter så kommer jag med största sannolikhet skaffa några fler av dom. Så med lite tur så hinner jag. 

Har ni hunnit köpa några av Lush's påskprodukter? Vilka? Har ni någon favorit?


Can't wait to try out this golden egg from Lush's easter range. It's a bath bomb covered in bath oil and it smells like toffee. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!