tisdag 17 mars 2015

OPI Soft Shades 2015

Nu i Mars släpper OPI sin årliga Soft shade kollektion. Årets kollektion består av sex olika lacker och jag har två av dom att visa er idag. 
De jag har är That Silver's Mine! och Act Your Beige. Jag kommer att komplettera med några fler av lacken, det enda som jag inte tror att jag kommer använda är Petal soft, det med blomglittret i. Men vi får se, när jag ser det i verkligheten kanske jag ändrar mig. 
Vilket av dessa vill ni se först? 
Funderar ni på att skaffa något av lacken från Soft Shades?


Two of the polishes from Soft shades 2015. I will get some more when they comes out in the stores. Love the soft shades collections. 

1 kommentar:

  1. De är ljuvliga, jag får beslutsångest...så, jag får ta ett gäng helt enkelt :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!