torsdag 26 mars 2015

Elisabeth Arden Lipstick Sheer Petal

Sheer Petal är ett läppstift från Elisabeth Arden, jag har ganska lite erfarenhet när det kommer till det märket. Hylsan ser ut som en dörr, den är fyrkantig och är guldfärgad. Inte så tung direkt utan känns nästan lite plastig. 



I själva stiftet så hittar vi dörren igen, den är inpräntad i stiftet. 


Nyansen är en fin neutral färg som inte är för ljus eller blek. Jag gillar den. Stiftet känns mjukt och skönt på läpparna. så överlag gillar jag stiftet men tycker att hylsan kunde varit lite tyngre. 

A good nude lipstick from Elisabeth Arden in Sheer Petal. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!